Продавець TopDom - интернет магазин топовых товаров для дома и офиса розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3831 відгук
Всі новинкиДивіться тут
TopDom - интернет магазин топовых товаров для дома и офиса
+380 (93) 758-10-45
+380 (67) 119-53-52
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитамиМожливий варіант оплати для фізичних та юридичних осіб. Вам необхідно надіслати нам свої реквізити на електронну адресу або Viber. Після цього ми виставимо Вам рахунок для оплати. Рахунок дійсний 3 робочих дні.
  • На карту ПриватбанкВи оплачуєте за своє замовлення при отриманні - вартість замовлення оплачується представникові кур'єрської служби. В даному випадку, кур'єрською службою додатково утримується комісія 20 грн + 2% від суми накладеного платежу за послугу пересилання грошових коштів.
  • Післяплата

Гарантія:


ДОСТАВКА

Доставка замовлень по Україні здійснюється транспортною службою Нова Пошта (враховуючи оптимальні тарифи, online сервіс з відстеження руху вантажу, а також дотримання умов збереження вантажу).

 

       

                                    

Вартість доставки оплачує клієнт (покупець) при отриманні товару згідно тарифів ТК. Так як, товари доставляються під замовлення для конкретного клієнта, то повернення можливе тільки у випадках заводського браку. Орієнтовну вартість доставки Вашого замовлення можна уточнити у наших менеджерів по телефону або viber.

ВАЖЛИВО! Термін безкоштовного зберігання товарів на відділенні Нової пошти – 5 днів! По закінченню терміну зберігання НП автоматично відправить Ваше замовлення назад.

При отриманні замовлення:

  • переконайтеся згідно артикулів і кількості товару в замовленні
  • переконайтеся у відсутності видимих пошкоджень чи слідів розтину упаковки товарів.

До моменту отримання замовлення від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки. При виявленні пошкоджень упаковки або пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акта (Акт прийому-передачі).

Ми не зможемо прийняти претензії щодо ушкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами служби доставки без претензій.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner